четвер, 15 серпня 2013 р.

Рефлексія по модулю ІХ-Х

ІХ модуль
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки:
  • як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні
  • про роль і місце диференційованого навчання.

Для того, щоб стати  самостійними, вони мають вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити свою роботу. 
Але також ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть впоратися..
Працюючи з обдарованими учнями не слід забувати, що вони можуть працювати із завдання повишенної складності.
За допомогою цього модуля я для себе відкрила  багато нових методів по впровадженню диференційованого навчання для учнів
Х модуль
Цей модуль допоміг мені  зрозуміти,що головне завдання фасилітатора - донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотному пошуку знань
Основою якісного навчання є уміння розумно поставити запитання.

Немає коментарів:

Дописати коментар